shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

آیا ارتودنسی دیمون ارزشش را دارد؟

آیا ارتودنسی دیمون ارزشش را دارد؟ بله ارزشش را دارد . ظاهر هر فرد  می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس او در طول روز داشته باشد. با درنظر گرفتن اطلاعات مناسب و کافی  و مقایسه با سایر درمان ها شما می توانید بهترین تصمیم گیری را در انتخاب یک ارتودنسی دندان خوب داشته باشید

به چه دلیل درمان ارتودنسی دیمون مورد علاقه و محبوبیت مردم قرار گرفته است؟ 

ارتودنسی دیمون مانند سایر ارتودنسی های سنتی  و در همان مکان بر روی دندان ها نصب می شوند . با این تفاوت که در ارتودنسی دیمون به جای براکت های سفت و قابل تنظیم سنتی از براکت هایی با تنظیم خودکار استفاده می شود . این سیستم باعث می شود که نتایج قوی تری در مدت زمان کوتاه تری بدست بیاید . یکی از دلایل محبوبیت ارتودنسی دیمون در بین مردم هم به همین خاطر است .

بیشتربخوانید... ارتودنسی ژنژیوکتومی

مردم می پرسند آیا ارتودنسی دیمون ارزشش را دارد؟

کسانی که از این ارتودنسی استفاده کرده اند بسیار راضی هستند. آنها معتقدند که این ارتودنسی بسیار خوب و عالی است.

مزیای ارتودنسی دیمون از این قبیل است:

·         راحتی در رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان

·         ظاهر زیبا و دل انگیز

·         آزردگی کمتر برای لب و گونه

·         تنظیم راحت تر

·         قرار ملاقات های کمتر با متخصص ارتودنسی

·         راحتی بیشتر پس از نصب

معایب ارتودنسی دیمون

متاسفانه ارتودنسی دیمون نیز خالی از عیب نیست و در روند تکامل دستگاه های ارتودنسی (ارتودنسی خانگی) هنوز به انتها نرسیده است . در این ارتودنسی شما می توانید از براکت های بی رنگ و شفاف استفاده کنید اما سیم فلزی آن هنوز قابل مشاهده است ، بنابراین شما نمی توانید آنرا به طور کامل از دیده ها پنهان کنید و این از موارد ضعف ارتودنسی دیمون به شمار می آید ارتودنسی دیمون نیز مانند ارتودنسی سنتی در روز های اول کمی تحریک کننده و آزار دهنده است هزینه این ارتودنسی بیشتر و نزدیک به دو برابر ارتودنسی سنتی است عدم اتصال کامل سیم به براکت ها ممکن است باعث شود که نا مرتبی های دندانی به طور کامل برطرف نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد