shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

آشنایی با مشکلات ارتودنسی کودکان (8 مشکل رایج ارتودنسی)

خیلی از والدین از ما میپرسند که آیا راهی برای تشخیص زودهنگام مشکلات ارتودنسی کودکان مان وجود دارد؟ اگر کودک ما مشکلی در خصوص دندان هایش داشته باشد آیا میتوانیم آن را خیلی زودتر از آنکه دردسرساز شود شناسایی کرده و برطرف کنیم؟ جواب ما هم تقریبا همیشه بله است و پیشنهاد میکنیم که فرزندانتان را دست کم از سن 7 سالگی به مطب یک متخصص ارتودنسی ببرید تا بعد از معاینه و ارزیابی دقیق مشکلات ارتودنسی کودکان را در صورت وجود شناسایی کرده و خیلی زود درمان کنید. به خاطر اهمیت این موضوع ما این مقاله را به مشکلات اساسی و شایع ارتودنسی دندان در کودکان اختصاص داده ایم.

بیشتربخوانید... طرح لبخند

رایجترین مشکلات ارتودنسی کودکان کدامند؟

به طور کلی به نظر میرسد که 9 مشکل اساسی در خصوص عدم هماهنگی دندان ها و فک کودکان وجود دارد. از آنجا که شاید برخی از والدین هنوز کودکان خود را به متخصص ارتودنسی نشان  نداده اند، میتوانید ادامه مقاله را بخوانید و اگر فکر میکنید کودکتان با یکی از مشکلات ذکر شده مواجه هست حتما او را به نزد یک متخصص ارتودنسی خوب ببرید.

بیشتربخوانید... فواید لمینت دندان

 8 تا از مشکلات ارتودنسی کودکان

·         جوانه زدن غیرطبیعی دندان ها (در آمدن غیر طبیعی دندان)

·         ازدحام دندان

·         کراس بایت

·         فاصله بین دندان ها

·         آندربایت

·         اوربایت

·         اورجت افزایش یافته

·         اوپن بایت

چگونه مشکلات ارتودنسی فرزندانمان را حل کنیم؟

اگر نگران سلامتی ارتودنسی فرزند خود هستید ، وقت آن است که با یک متخصص ارتودنسی خوب مشورت کنید. اگر ساکن تهران هستید خوشحال میشویم که با مطب بهترین دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تماس بگیرید یا اینکه به صورت حضوری مراجعه کنید.

منبع: مجله تخصصی ارتودسی دندان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد