shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

ایا بیمه هزینه عمل اسلیو را تقبل میکند؟

هزینه عمل اسلیو معده بسته به موقعیت مکانی شما می توانند متفاوت باشد. به طور معمول، هزینه جراحی اسلیو معده کمی بیشتر از جراحی باندینگ معده بوده و به میزان قابل توجهی کمتر از جراحی بای پس معده است. به طور حدودی (و نه کامل) هزینه این عمل لاغری در بازه ۲۰ تا ۲۶ میلیون تومان متغیر است. در این مقاله نه تنها با جزئیات هزینه این عمل در ایران آشنا خواهید شد بلکه نیم نگاهی نیز به هزینه ها در خارج از کشور و مخصوصا کشور آمریکا به عنوان قطب اعمال لاغری خواهیم داشت.

بیشتربخوانید... رژیم غذایی سالم

هزینه اسلیو معده با بیمه اما بدون بیمه تکمیلی

 افرادی که در بیمارستان دولتی عمل میشوند و تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه خدمات درمانی هستند میتوانند به صورت مستقیم از پوشش بیمه جهت کاهش هزینه اسلیو معده بهره ببرند. اما چنانچه در بیمارستان خصوصی عمل شوید نمیتوانید به صورت مستقیم هزینه ها را کاهش دهید. زیرا بیمه های ذکر شده تنها در بیمارستان ها و مراکز دولتی کارایی دارند. البته حتی در این شرایط نیز می توانید بخش کوچکی از هزینه عمل اسلیو معده را برگردانید. شما باید پیش از جراحی به متخصص جراحی لاغری  معتمد بیمه خودتان مراجعه کنید و توسط او تحت ارزیابی قرار بگیرید و  پس از عمل تمام مدارک بیمارستان و شرکت لوازم تخصصی عمل را به دفتر بیمه خودتان ببرید.

تعرفه اسلیو معده با بیمه پایه و بیمه تکمیلی چقدر است؟

بیمه های تکمیلی چندان در کاهش هزینه ها نقش ندارند و در شرایط خاصی قبول می کنند تا بخشی از هزینه ها را بپردازند. برای مثال اغلب بیمه های تکمیلی تنها افرادی که شاخص توده بدنی یا BMI 40 به بالا دارند را تحت پوشش قرار می دهند. البته تحت پوشش قرار گرفتن هزینه اسلیو معده با بیمه تکمیلی بستگی به بررسی و معاینه شما توسط بیمه، سقف بیمه و درصد فرانشیز آن دارد.

منبع: جیم جو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد