shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

اسلیو معده بهاره رهنما

اگر شما هم می خواهید که با اسلیو معده بهاره رهنما آشنا شوید ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

اسلیو معده بهاره رهنما

چاقی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم جهان از آن رنج می برند. چاقی نه تنها ظاهر ناخوشایندی به افراد می دهد، بلکه باعث بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2، آپنه خواب، فشار خون بالا، افزایش کلسترول در خون یا ترکیبی از این علائم می شود. این روزها جراحی های زیادی برای کاهش وزن اضافی انجام  میشوند که برخی از این جراحی ها عبارتند از: جراحی لاغری، بای پس معده (کاهش معده)، جراحی ساسی معده، جراحی بالون و حلقه  گذاری معده که گاسترکتومی اسلیو معده یکی از بهترین، سریعترین و ایمن ترین این نوع جراحی ها است.

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های کاهش وزن و چاقی بیش از حد است، زیرا شکل و اندازه معده در این عمل های لاغری به شکل موزی در میآورند. این عمل شامل برداشتن قسمت فوقانی معده به نام Fundus است، جایی که هورمون گرلین تولید و ترشح می شود. این هورمون واحد کنترل اشتها است و سیگنال گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه 80-75٪ ظرفیت معده در حین جراحی برداشته می شود، اما فقط یک لوله باریک در داخل معده باقی میگذارند. اما بیشتر ساختار طبیعی آناتومیکی معده و مفاصل آن، از جمله حنجره و پیلوروس (بخشی از معده که آن را به اثنی عشر متصل می کند)، با تحریک عصب واگ حفظ می شود. در نتیجه، هیچ اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

بیشتربخوانید... یک رژیم غذایی ساده و سالم

مراحل جراحی اسلیو معده

جراحی اسلیو معده لاپاراسکوپی با بیهوشی عمومی در کمتر از یک ساعت انجام می شود.مراحل گاسترکتومی آستین به شرح زیر است:

بیهوشی کامل برای بیمار و ایجاد شکاف های مورد نیاز

پس از بیهوشی کامل، سه تا پنج برش کوچک در شکم ایجاد می شود. Trocar در این حفره ها قرار می گیرد و به عنوان راهی برای ابزارهای جراحی عمل می کند. (TROCAR) دستگاه حاد مورد استفاده در جراحی برای ردیابی رگهای خونی و حفره های بدن است.

بیشتربخوانید... لاغری سریع پایین تنه

شکم را با گاز دی اکسید کربن پر میکنند

شکم با گاز دی اکسید کربن پر شده است تا دیواره شکم بالا رفته و اجزای شکم قابل مشاهده باشد. متخصص جراحی لاغری  با استفاده از لاپاراسکوپ (یک اپلیکاتور با لامپ و دوربین خاص) حفره شکم را معاینه می کند.

منبع: http://www.gymju.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد