shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

چه کسانی کاندید عمل اسلیو معده هستند؟

اولین سوالی که درباره عمل اسلیو معده مطرح میشود این است که آیا من واقعا کاندید انجام این عمل هستم یا نه؟ دقیقا چه کسانی میتوانند زیر تیغ این جراحی بروند؟ و چه کسانی نباید اینکار را انجام دهند؟

بیشتربخوانید... آمبولی بعد از عمل اسلیو

اگر شما شرایط زیر را داشته باشید میتوانید کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی اسلیو معده  توسط بهترین جراح لاغری باشید:

حداقل ۶ ماه با دنبال کردن رژیم غذایی سالم، تمرینات ورزشی و کمک دارو یا کمک پزشک نتوانسته باشید وزن زیادی کم کنید. شاخص توده بدنی شما بیشتر از ۴۰ باشد و به عبارتی چاقی مفرط داشته باشید. شاخص توده بدنی بین ۳۵ و ۳۹.۹ دارید و در کنار آن بیماری مانند فشار خون بالا، دیابت و که مرتبط با چاقی هستند را دارید. بیش از ۴۵.۵ کیلوگرم اضافه وزن دارید. از نظر ذهنی آمادگی تغییر عادات غذایی و سبک زندگی خود را دارید به مصرف مواد مخدر و نوشیدن الکل اعتیاد ندارید. توانایی پرداخت هزینه جراحی اسلیو را دارید. اگر از نظر روحی و روانی در وضعیت نرمال و مطلوبی هستید. و به عبارتی بیماری روانشناختی ندارید. اگر چاقی شما با بیماری رواشناختی در ارتباط است. و به عبارتی چاقی شما عصبی و روانی است. اگر از سلامتی عمومی خوبی برخوردار هستید.

بیشتربخوانید... مصرف پروتئین بعد از عمل اسلیو

نکته: در برخی افراد حتی با شاخص توده بدنی بالای ۳۲ هم میتوان عمل اسلیو انجام داد. اگر شما هم میخواهید بدانید کاندید انجام عمل جراحی اسلیو معده هستید

منبع: تناسب اندام جیم جو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد