shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر بینی یک جایگزین عالی برای جراحی فرم بینی محسوب می‌شود که این روزها طرفداران زیادی در بین دو گروه زنان و مردان پیدا کرده است. استفاده از فیلر برای رفع نواقص بینی خصوصاً کسانی که نیاز چندانی به جراحی ندارند و دوست دارند ظاهر زیبایی برای بینی خود ایجاد کنند، بسیار مورد توجه است. در بسیاری از نقاط دنیا خصوصاً در کشورهای پیشرفته به جای عمل جراحی از فیلر برای رفع مشکلات بینی استفاده می‌شود. فیلر یا پرکننده بینی که به آن رینوپلاستی غیرجراحی یا رینوپلاستی مایع هم می‌گویند، موضوعی است که در قالب این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

تزریق فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

رینوپلاستی غیرجراحی در اصل همان استفاده از فیلر بینی است که شکل بینی را تا چندین ماه تغییر می‌دهد. این عمل که نام‌های مستعار زیادی دارد، به دلیل راحتی و زمان کوتاه مورد نیاز، با نام جراحی بینی ۱۵ دقیقه‌ای هم شناخته می‌شود. عمل رینوپلاستی غیرجراحی برای طیف گسترده‌ای از افراد مناسب است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

·         افرادی که برای انجام عمل جراحی بینی، عوارض و خطرات ناشی از آن ترس زیادی دارند.

·         متقاضیانی که هزینه لازم را برای انجام جراحی بینی ندارند.

·         کسانی که فرم بینی آن‌ها نیاز چندانی به جراحی ندارد و فقط به دنبال صاف کردن برجستگی‌های بینی خود هستند.

·         اشخاصی که هیچ علاقه‌ای به بینی‌های جراحی شده با فرم مصنوعی ندارند.

·         کسانی که به دنبال تغییرات موقتی هستند.

·         افرادی که به دنبال تغییرات گسترده در ظاهر بینی خود نیستند.

بیشتربخوانید... مدت ماندگاری فیلر بینی

هزینه انجام فیلر بینی چقدر است؟

هزینه انجام فیلر بینی به پارامترهای زیادی بستگی دارد. این هزینه بسته به نوع فیلری که انتخاب می‌کنید، میزان مواد مورد نیاز برای تزریق، تعداد دفعات تزریق، شهرت و دستمزد پزشک متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر قرار باشد در یک کشور خارجی مثل ایالات متحده تزریق فیلر خود را انجام دهید، هزینه بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خواهد بود. این هزینه در داخل کشور، بسته به کلینیک پزشکی مورد نظر و برند فیلر به طور متوسط بین ۱ تا ۳ میلیون متغیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد