shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

تزریق فیلر بینی

فیلر بینی یکی از محبوب ترین روش های عمل بینی بدون جراحی به حساب می آید. در واقع این روش یک روش غیر تهاجمی برای زیبایی و رفع نواقص و کوچکی بینی محسوب می شود. بیشتر افراد روش غیر تهاجمی را برای رفع عیوب بینی خود انتخاب می کنند که با مواد پرکننده انجام می شود. در روش تزریق فیلر بینی افرادی که می خواهند برجستگی بینی خود را صاف کنند یا زاویه موجود را از بین ببرند با فیلر بینی این مشکل را حل می کنند.

تزریق فیلر دور چشم و بینی به عنوان عمل زیبایی به شمار می رود، پس تزریق فقط باید توسط پزشک پوست یا متخصص زیبایی که سال ها در این روش تجربه دارد انجام شود.

با  فیلر بینی می توان عیوب کوچک بینی را پوشش داد اما اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر، یک روشی درمانی موقت می باشد؛ به عبارتی ماندگاری تزریق فیلر بینی برای مدت زمان محدودی است.

این روش مناسب کسانی است که نگران خطرات عمل بینی هستند و نیز از زمانی که برای روند بهبود در عمل بینی طی می شود نگران هستند.

چون تزریق فیلر یک روش بدون درد و خونریزی است و ممکن است پس از تزریق کمی کبودی، قرمزی یا تورم دیده شود که پس از گذشت چند ساعت این مشکلات نیز حل می شوند.

نحوه تزریق فیلر بینی چگونه است؟

در تزریق ژل بینی که برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد از یک پر کننده استفاده می شود، این پرکننده معمولا هیالورونیک اسید است. تزریق انواع پرکننده ها به بینی می تواند در موارد بسیاری جایگرین مناسبی برای جراحی بینی استخوانی و گوشتی شما باشد. برای انجام تزریق فیلر پس از تمیز کردن سطح بینی، از پمادهای بی حسی برای بی حس کردن بینی استفاده می کنند تا در هنگام تزریق، مریض احساس درد و ناراحتی نکند.

پس از بی حسی موضعی متخصص مقدار مناسبی از دارو پرکننده را با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک و ظریف به زیر پوست بینی در دفعات متوالی تزریق می کند.

 سپس متخصص  با ماساژ بینی، داروی تزریقی را به نقاطی که باید برسد، انتقال می دهد تا بینی به شکل طبیعی در بیاید و ظاهر زیبایی پیدا کند.

تزریق فیلر بینی گوشتی

تزریق فیلر بینی معمولا برای بینی های گوشتی زیاد توصیه نمی شود و اشخاصی که بینی گوشتی دارند می تواند از داروهای کوچک کننده بینی استفاده کنند.

 در مواردی دیده شده که یک متخصص با مهارت خوب که در کار خود دارد، با فیلر بینی در بینی گوشتی خطای دید ایجاد کرده و باعث خوش فرم شدن بینی گوشتی شده است. کسانی که نقص هایی در شکل بینی خود دارند می توانند برای اصلاح فرم بینی تزریق فیلر را انجام بدهند و باعث اصلاح بینی با فیلر شوند.

منبع: fillerbini

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد