shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

نگاهی کلی به روش‌های لیفت بینی

با روی کار آمدن تکنیک‌های نوین، دیگر داشتن بینی زیبا و متناسب با فرم صورت یک رویا نیست. راهکارهای متعددی پیشنهاد شده‌اند که هر یک برای گروهی از افراد مناسب هستند. بنا به آنچه بیان شد، تکنیک‌های لیفت عمل بینی را به دو دسته تقسیم می‌کنند که در ادامه، معرفی کلی از هر یک ارائه خواهیم داد. با مجله زیبایی فیلر بینی همراه باشید.

جراحی لیفت بینی : این جراحی گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که قصد دارند تغییرات قابل توجهی را در صورت خود ایجاد کنند. به کمک این تکنیک، شاهد تغییر دائمی اندازه، شکل و عملکرد بینی خواهیم بود. اگرچه این جراحی بیشتر با هدف زیبایی انجام می‌شود، این روش می‌تواند به اصلاح مشکلات تنفسی نیز کمک کند. به کمک این تکنیک، حتی آسیب‌های وارد شده به بینی که در اثر ورزش یا تصادف اتفاق افتاده‌اند نیز قابل اصلاح هستند.

تکنیک‌های غیرجراحی لیفت بینی : روش‌های غیرجراحی که تحت عنوان تکنیک‌های غیرتهاجمی نیز شناخته می‌شوند، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که از زیر تیغ رفتن هراس دارند. به کمک این روش اصلاح برخی از ناهنجاری‌های بینی مانند برجستگی‌ها و ناهمواری‌ها امکان‌پذیر است.تغییر نوک بینی و رفع سایر نواقص آن نیز به کمک این تکنیک ممکن به نظر می‌رسد. خبر خوش درباره این تکنیک‌ها، نتایج آنی و فوری آن هاست. با این وجود باید بدانید که تکنیک‌های غیرتهاجمی ماندگاری طولانی مدتی ندارند و معمولاً نیاز به تکرار آنها وجود دارد.

دو تکنیک مطرح شده، یعنی جراحی لیفت بینی و تکنیک‌های غیرتهاجمی از پروسه کار گرفته تا نتایج نهایی، تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند. جراحی بینی معمولاً ۱ تا ۳ ساعت طول می‌کشد، در حالی که تکنیک غیرتهاجمی تنها ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد.

بهبودی بعد از جراحی بینی و امکان مشاهده نتایج نهایی ممکن است بین ۶ تا ۸ هفته طول بکشد. در حالی که به کمک تکنیک‌های غیرتهاجمی، فوراً به زندگی روزمره خود باز می‌گردید. از طرفی نتایج حاصل از این تکنیک در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده هستند.

در آخرین بخش مقایسه این دو تکنیک به هزینه نهایی این دو روش می‌رسیم. هزینه روش‌های غیرتهاجمی در مقایسه با روش‌های جراحی بسیار کمتر است. با این حال با انجام روش‌های غیرجراحی هر چند وقت یک بار باید به فکر ترمیم باشید.

بیشتر بخوانید .... فیلر بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد