shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

مراحل کاشت ابرو به روش fit

در ابتدا باید این موضوع را متذکر شویم که این روش مناسب همه افراد نمی باشد و تنها با تصمیم بهترین متخصص پوست در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران برای شما انجام خواهد شد. مراحل کاشت ابرو به روش fit به شرح زیر می باشد با مجله سلامتی بیمارستان همراه باشید:

۱- ابتدا بایستی پوست ابروها و بانک مو کاملا استرلیزه شوند و با روش های بی حس اقدام به بی حسی شود.

۲- بهترین بانک مو برای این روش پشت سر می باشد که در جلسات مشاوره پزشک قدرت بانک مو را مورد بررسی قرار می دهد. با استفاده از پانچ های بسیار ظریف و کوچک استخراج مو از بانک مو انجام خواهد شد. داشتن مهارت و تجربه لازم در این بخش بسیار ضروری است چرا که در صورتی که تخصص کافی وجود نداشته باشد ممکن است به پوست آسیب برسد.

۳- در این مرحله شکاف هایی در ابرو برای پیوند فولیکول های مو ایجاد خواهد شد. البته ناگفته نماند که ابتدا طراحی ابرو با درخواست و رضایت شما انجام خواهد شد و در صورتی که مورد تایید باشد شکاف ها بر اساس مدل مدنظر و طراحی شده در ابرو اجرا خواهند شد.

۴- فولیکول ها در داخل ابرو پیوند زده می شوند و در این بخش ظرافت و حساسیت کار بسیار بالا می باشد. این تجربه و مهارت پزشک است که مشخص می کند فولیکول ها در چه عمقی از پوست قرار بگیرند و با چه زاویه ای پیوند زده شوند. در نتیجه مدل نهایی ابرو مشخص خواهد شد.

مزایای کاشت ابرو به روش fit

همانطور که می دانید روش های بسیاری برای کاشت ابرو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند . در نهایت رسیدن به نتیجه رضایت بخش با کمترین آسیب به پوست شما هدف می باشد. در مورد انتخاب روش کاشت ابرو به صورت fit یا fut و یا هر روش دیگری نظر متخصصین پوست با یکدیگر متفاوت است . با این وجود مزایای کاشت ابرو به روش fit به شرح زیر می باشد:

۱- روش کاشت به صورت fit مناسب تر است و بهتر است روش fut به عنوان روشی برای ترمیم بعد از پیوند ابرو در نظر گرفته شود.

۲- در روش کاشت ابرو به صورت fit احتمال تشکیل اسکار کمتر می باشد.

 

 

۳- برای کاشت ابرو به روش fit هر نوع پوستی از پشت سر می توان استفاده کرد حتی اگر پوست چروکیده و افتاده باشد نیز این روش به کار گرفته می شود.

بیشتربخوانید... علت ریزش ابرو بعد از کاشت

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد