shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

سبک لباس های سایز بزرگ از زمان قدیم

اولین منبعی که هنگام بررسی چگونگی پوشیدن لباس شب در نظر خواهیم گرفت، استایل و سبک زیبایی در زمان گذشته است. ما به به دوره ای از تاریخ باز خواهیم گشت که "اندام سایز بزرگ" غیر عادی نبود و کاملا زیبا به نظر می رسید. چه می توانیم از زنان این دوره بی اموزیم؟ با نگاه کردن به نقاشی های دوره رنسانس می توانید ایده های متفاوتی از سبک پوشیدن لباس به دست بیاورید.

مراحل و اصول انتخاب لباس مجلسی جدید سایز بزرگ

لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق را می توان با تکیه بر چند نکته به زیباترین شکل ممکن انتخاب و تهیه کرد:

1. به دنبال لباسی باشید که در کوچکترین قسمت اندام شما و درست زیر خط بالاتنه، یک کمربند ایجاد می کند. با ایجاد این کمربند می توانید با زیرکی یک شکم بند را شکل دهید. اگر لباسی که تهیه کرده اید این امکان را ندارد می توانید از لوازم جانبی مشابه مانند شال یا روسری.استفاده کنید تا چیزی شبیه به آن را ایجاد کند.

اگر به طور طبیعی یک کمر باریک به نسبت دیگر اندام های خود دارید حتما روی نشان دادن آن تاکید کنید و اگر کمر باریکی ندارید با فشردن این قسمت و استفاده از رنگ های تیره و همچنین ایجاد برش های مختلف این قسمت را باریک تر جلوه دهید.

2. دامن شما باید از کمر شروع شده و به سمت پایین کشیده شود. به این شکل می توانید قسمت شکم و پهلو خود را استتار کنید.

3. بر زیبایی های اندام خود تاکید کنید. در بسیاری از.لباس های مجلسی سایز بزرگ بر یقه باز و قد بالا تنه فرد تاکید می کند. دقت داشته باشید که بزرگ بودن دلیل بر زیبا نبودن نیست و بسیاری از زنان با توجه به این باور غلط از نشان دادن قسمت های زیبای بدن خود اجتناب می کنند. بیشتر افراد بدن ایده آلی ندارند اما نشان دادن بهترین قسمت های بدن ما باعث توجه کمتر به قسمت های دیگر می شود.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد