shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

لباس مجلسی سایز بزرگ

اصولا انتخاب و خرید انواع لباس سایز بزرگ برای خانم‌های چاق یا دارای اضافه وزن چالش‌برانگیز است. زمانی‌که بحث تهیه یک لباس مجلسی شیک به میان می‌آید، حل کردن این مشکل دشوارتر می‌شود.

اگر قصد خرید یک لباس مجلسی سایز بزرگ زنانه برای مهمانی یا عروسی دارید، ابتدا توصیه می‌کنیم که فرم هیکل خود را بشناسید. مشخص شده است که فرم هیکل خانم‌های چاق شبیه به هم نیست. اغلب حالت بیضی یا مثلثی دارد و در بعضی از افراد به‌صورت مستطیل، ساعت شنی یا لوزی است. توجه به این نکته مهم تاثیر زیادی در بهبود ظاهر یک خانم درشت‌اندام به کمک لباس دارد.

به عنوان مثال، اگر در بخشی از بالاتنه مانند سینه‌ها دارای چاقی موضعی هستید، بهتر است به‌جای خرید یک پیراهن گیپور تنگ به‌سراغ یک کت و شلوار شیک بروید. زیرا مطمئنا ظاهر شما را جمع‌وجورتر نشان می‌دهد.

بنابراین علاوه‌ بر دقت نظر و دانستن اصول، به یک فروشگاه عالی نیز نیاز دارید که توانسته باشد انواع لباس مجلسی سایز بزرگ زنانه را عرضه کند. در چنین شرایطی شما برحسب سلیقه و فرم هیکل خود می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

نکاتی در زمینه انتخاب لباس مجلسی دخترانه سایز بزرگ براساس فرم هیکل

اصولا این چاقی موضعی است که باعث عدم تناسب هیکل خانم‌ها می‌شود. یعنی ممکن است بالاتنه متناسبی داشته باشند اما از ناحیه باسن و ران به‌شدت چاق به نظر برسند. برعکس این حالت نیز ممکن است، یعنی پایین‌تنه لاغری دارند و در عوض شکم، سینه و بازوها خیلی چاق دیده می‌شوند.

امروزه اغلب لباس مجلسی بلند هستند و اگر شکم خیلی بزرگی داشته باشید، مطمئنا با پوشیدن چنین پیراهنی حتی در بزرگترین سایز ممکن، جلوه‌ی زیبایی نخواهید داشت.

نگران نباشید، علاوه‌بر پیراهن گزینه‌های دیگری مانند کت و دامن، کت و شلوار، ماکسی یا پیراهن کوتاه، بلوز و شلوار و بلوز و دامن نیز برای پوشیدن در مهمانی‌های بزرگ وجود دارند. خوشبختانه در فروشگاه آفتاب انواع مدل لباس مجلسی سایز بزرگ زنانه یافت می‌شوند و کافی است که فقط دست به انتخاب بزنید.

در ادامه به میزان تناسب هرکدام از این مدل‌ها با نوع فرم هیکل اشاره خواهیم کرد. توجه به نکات زیر شما را از لاغر کردن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خلاص می‌کند!

سایرمقالات... مانتو مجلسی لاکچری

اگر سایز سینه و بازوهای شما بزرگ است

مطمئنا باید به‌دنبال مدلی از لباس باشید که این نواحی را به‌خوبی پوشش دهند نه اینکه آن‌ها را بارزتر نشان دهند. پس از پوشیدن لباس‌هایی با یقه ایستاده، آستین کلوش، آستین کوتاه یا حلقه‌ای و سنگ‌دوزی شده در ناحیه بازو یا سینه پرهیز کنید.

به‌جای آن لباسی تهیه کنید که ناحیه سینه را به‌خوبی پوشش می‌دهد و دارای آستین‌های ساده سه‌ربع یا کامل است. در این شرایط احتمالا کت و شلوار، کت و دامن و بلوز و شلوار گزینه‌های مناسبی هستند. اگر قصد خرید پیراهن مجلسی را دارید، توجه کنید که در بالاتنه زیاد از سنگ یا گیپور استفاده نشده باشد و حالت دکلته نداشته باشد.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد