shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

شنل، لباس شاهزاده‌ها

اگر از شما بپرسند که یکی از مهم‌ترین لباس‌های شاهزاده‌ها چه بوده، احتمالا جواب خواهید داد: شنل! این آیتم بسیار رویایی امروزه به یکی از آیتم‌های ترندی تبدیل شده و گرچه سال‌های بسیار طولانی از دنیای فشن دور مانده بود، بسیاری از طراحان لوکس‌ترین برندهای دنیا از آن‌ها در کالکشن و رانوی‌های اخیر خود استفاده کرده‌اند. شنل‌ها آیتم‌های کاربردی هستند و استفاده از آن‌ها نیز آسان است. یکی از روش‌های پیشنهادی ما برای پوشیده کردن لباس مجلسی بلند استفاده از شنل‌هاست. اگر لباس مجلسی دخترانه شما پارچه‌های گران قیمت و با جزییات زیاد در طراحی خود داشته باشد، شنل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. البته باید به خاطر داشته باشید که شنل‌ها بهتر است که از جنس پارچه‌های لخت مانند کرپ باشند زیرا در این صورت بسیار خوش فرم‌تر خواهند بود و ظاهر شما را خاص‌تر می‌کنند.

در هنگام خرید یا دوخت شنل باید به مدل، پارچه و رنگ لباس مجلسی و فرم بدن خود توجه داشته باشید. بهتر است که شنل‌ها با پارچه‌های بدون طرح یا با طرح‌های ساده‌تر انتخاب شوند. پوشیدن یک شنل با طرح‌های شلوغ بالا تنه‌ی شما را درشت‌تر از فرم واقعی خود نشان می‌دهد. هم چنین انتخاب یک مدل مناسب برای شنل بسیار حائز اهمیت است. بهتر است که از مدل‌های بسیار ساده استفاده کنید تا توجه کمتری به بالا تنه‌ی شما جلب شود. بسته به مدل لباس مجلسی خود، مدل شنل را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید دست‌هایتان را پوشیده‌تر کنید، از شنل‌هایی که تا روی دست‌ها ادامه دارند استفاده کنید. اگر لباس مجلسی شما آستین بلند اما پشت باز است، کافیست که شنل قسمت‌های باز پشت لباستان را بپوشاند.

سایرمقالات... کت و شلوار دخترانه برای عروسی

پارچه‌های مخمل از دیرباز انتخاب اشراف زادگان برای شنل‌هایشان بوده است. اگر می‌خواهید یک ظاهر سلطنتی برای خود خلق کنید، به سراغ شنل‌های مخمل بروید اما باید توجه داشته باشید که شنل‌ها خود به تنهایی آیتم‌های بسیار خاص و متمایزی هستند و انتخاب یک شنل با پارچه‌ی مخمل توجه زیادی را به سمت شما جلب خواهد کرد پس بهتر است که حد تعادل رعایت شود. بنابراین پیشنهاد می‌شود که پارچه‌های معمول‌تر مانند کرپ یا گیپور استفاده شود.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد