shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

چگونه لباس مجلسی را پوشیده کنیم؟

پیشنهاد می‌شود که همیشه لباس‌هایی را بخرید که در موقعیت‌ها و مکان‌های زیادی قابل استفاده باشند. همچنین بهتر است که در هنگام خرید لباس مجلسی به هیچ عنوان عجله نکنید زیرا ممکن است از روی شتاب زدگی به سراغ انتخاب مدل‌هایی بروید که فقط در چند مهمانی قابل پوشیدن باشند.

اگر قصد خرید لباس مجلسی پوشیده و مناسبی را دارید، قبل از این که سری به مراکز خرید و پاساژها بزنید و با قیمت‌های نجومی مواجه شوید، یا اگر در کمد لباستان لباس مجلسی‌هایی دارید که مدتی‌ست که بدون استفاده باقی مانده‌اند و یا مدل آن‌ها دیگر مناسب شما نیست یا حتی برایتان تکراری شده‌اند، اپلیکیشن راه حل طلایی شماست. اپلیکیشن، کمد خانم‌های ایرانی است و می‌توانید به کمک آن سری به کمدهای متنوع و جذاب خانم‌های با سلیقه‌ی دیگر بزنید، لباس‌های بلااستفاده‌ی خود را بفروشید و با تخفیف‌های عالی و باورنکردنی، لباس‌ها، کیف و کفش و اکسسوری‌های جذاب و باکیفیت بخرید.

سایرمقالات... کت و شلوار دخترانه برای عروسی

چگونه لباس مجلسی را پوشیده کنیم؟

به طورمعمول ایجاد هر گونه تغییر در لباس مجلسی کار آسانی نخواهد بود و نیاز به مهارت خیاطی بالایی دارد. بنابراین بهتر است که برای تغییر دادن مدل و پوشیده کردن لباس‌های مجلسی، از چند ترفند ساده استفاده کنید.

سایرمقالات... پیراهن عقد پوشیده

کدام ترفندهای پوشیده کردن لباس مجلسی معرفی شده است؟

استفاده از کت کوتاه، حریر، شال، شنل و بادی توری را برای پوشیده کردن لباس مجلسی به شما پیشنهاد داده‌ایم.

لباس مجلسی‌ای که استفاده نمی‌کنم را کجا بفروشم؟

اگر در کمد لباستان لباس مجلسی‌هایی دارید که مدتی‌ست که بدون استفاده باقی مانده‌اند و یا مدل آن‌ها دیگر مناسب شما نیست یا حتی برایتان تکراری شده‌اند، راه حل آن فروختن آن‌ها در اپلیکیشن است.

منبع: مزون در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد