shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

حداکثر میزان کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده چقدر است؟

بعد از عمل اسلیو معده، به طور چشمگیری وزن کاهش پیدا می‌کند. زیرا رژیم غذایی و دوره نقاهت شما طوری است که کمترین تمایلی به خوردن غذا دارید و این به کاهش وزن بعد از اسلیو معده کمک بسزایی می‌کند. البته لازم به ذکر است که همه یک جور وزن کم نمی‌کنند.

سایر مقالات... رژیم فستینگ در شیردهی

کاهش وزن پس از جراحی اسلیو معده در افراد متفاوت می‌باشد. این کاهش وزن به عوامل مختلفی بستگی دارد. که این عوامل عبارتند از:

·         میزان اضافه وزن و وزن حال حاضر شما

·         شاخص توده بدنی (BMI)

·         سن

·         جنس

·         سطح سلامتی

·         و دنبال کردن توصیه‌های رژیم و ورزش

میانگین کاهش وزن بعد از اسلیو معده

با اسلیو معده شما می‌توانید به طور معمول حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد وزن کم کنید. اسلیو معده قادر است ۵۰ تا ۷۵ درصد میزان اضافه وزن شما را به کلی از میان بر دارد و شما را در محدوده سالم MBI قرار می‌دهد.

حتی ممکن است برخی افراد بیش از ۸۰ درصد اضافه وزن خود را از دست دهند و حتی ممکن است برخی کمتر از ۷۰ درصد وزن کم کنند.

لازم به ذکر است که بیشترین میزان کاهش وزن بعد از عمل اسلیو طی ۶ ماه اول رخ می‌دهد. شما می‌توانید تا ۵۰ درصد از اضافه وزن خود را طی این مدت از دست دهید.

همچنین بهتر است بدانید که کاهش وزن تا ۲ سال پس از عمل اسلیو معده ادامه پیدا می‌کند. در نهایت تا ۷۰ درصد از اضافه وزن، پس از انجام این عمل از بین می‌رود.

راه‌هایی برای روند کاهش وزن بعد از اسلیو معده

اصلی‌ترین و مهم‌ترین کار‌هایی که باید بعد از عمل اسلیو معده انجام دهید تا از شر چاقی خلاص شوید عبارتند از رژیم غذایی سالم، ورزش و ویزیت با پزشک به طور منظم.

نوع رژیم غذایی

بعد از عمل شما باید تا مدتی مایعات شفاف و دمنوش لاغری  بخورید و بعد از اینکه کمی معده ترمیم شد اجازه‌ی مصرف غذا‌های پوره‌ای به شما داده می‌شود. حدود ۴ هفته بعد از عمل اسلیو معده شما می‌توانید غذا‌های نرم را وارد رژیم غذایی خود کنید و بعد از ۶ هفته نیز قادر هستید کم کم غذا‌های جامد بخورید و تقریباً به زندگی عادی باز گردید.

شما می‌توانید هر نوع غذایی را وارد رژیم خود کنید اما از خوردن غذا‌هایی که هیچ گونه ارزش غذایی ندارد و همچنین دارای کالری کاذب هستند، امتناع کنید.

سایرمقالات... رژیم کبد چرب

ورزش بعد از عمل اسلیو

بعد از عمل شما حتماً باید زیر نظر پزشک شروع به فعالیت کنید تا بدنتان به این شرایط عادت کند. شما باید بعد از عمل پیاده روی آهسته را شروع کنید تا در ماه‌های دیگر بتوانید فعالیت‌های ورزشی دیگر خود را در دست بگیرید.

ویزیت پزشک بعد از عمل اسلیو معده

بعد از عمل اسلیو، پزشک زمان‌هایی را برای شما معین می‌کند تا برای ویزیت به مطب بروید، از این رو شما باید به طور دقیق آن را رعایت کنید.

سایر مقالات... تفاوت رژیم کتوژنیک و اتکینز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد