shafanews

عمومی

shafanews

عمومی

بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

در اولین قدم می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول را معرفی کنیم. اگر بودجه سفر برایتان مهم نیست، می‌توانید هزینه زیادی برای محل اقامت پرداخت کنید و انتظار بهترین امکانات اقامتی و خدمات رفاهی را داشته باشید. در ادامه چند هتل استانبول در کلاس ۵ ستاره را برایتان آورده‌ایم:

1- هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul)

هتل دیوان استانبول، در قلب شهر و نزدیک به میدان تکسیم یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر است که موقعیت مکانی عالی و امکانات متنوعی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. طراحی و دکوراسیون هتل دیوان استانبول با الهام از معماری مدرن و عناصر فرهنگی و سنتی ترکیه است که قلب و روح شما را نوازش خواهد داد.

روم سرویس ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ و اسپا، چندین رستوران، رزرو هتل همراه با صبحانه، دسترسی راحت به خیابان استقلال و متروی میدان تکسیم بخشی از امکانات این هتل لوکس و مجلل است تا اقامتی راحتی داشته و از روزهای سفرتان نهایت لذت را ببرید.

سایر مقالات ... سفر سه روزه به استانبول

2- هتل الیت ورد استانبول (Elite World Istanbul)

بدون شک یکی از شیک‌ترین هتل‌های میدان تکسیم استانبول، هتل الیت ورد است. کافه ایتالیایی هتل، دسترسی راحت به میدان تکسیم و جاذبه‌های شهر، سالن ماساژ و اسپا، صبحانه متنوع ترکی و فرنگی به‌صورت بوفه، روم سرویس 24 ساعته، امکان ترانسفر رفت‌وبرگشت به هر دو فرودگاه استانبول، پذیرش 24 ساعته مسلط به سه زبان انگلیسی، ترکی و عربی بخشی از خدمات هتل Elite World است.

3- هتل سوهو هاوس (Soho House Istanbul)

آن سر خیابان استقلال که فاصله کمی هم تا دریا دارد، هتل سوهو هاوس به مسافرانی چشمک می‌زند که می‌خواهند در نزدیکی برج گالاتا و دمیرون مال اقامت داشته و از اتاق‌‌اشان هم چشم‌اندازی به دریا داشته باشند. امکان تماشای فیلم در یک سینمای روباز، روی بام هتل سوهو هاوس برای شما فراهم شده است. این هتل امکانات جذاب دیگری هم دارد که عبارتند از:

رستوران شرقی و آسیایی «Naavah» در تراس طبق اول

دسترسی راحت به برج گالاتا، منطقه کاراکوی و پل آرزوها

دسترسی راحت به ایستگاه مترو کاراکوی و شیشانه

روم سرویس ۲۴ ساعته و امکان سرو غذا در اتاق‌های هتل

پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه اقامت خاطره‌نگیزتری در هتل Soho House Istanbul داشته باشید، حتماً یک وعده غذای خود را در رستوران «Naavah» نوش جان کنید و از طعم و مزه‌ غذاهای شرقی لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد